Lagardére Active ČR startuje kampaň na hudební aplikaci Youradio, která má k dnešnímu dni více než 300 tisíc registrovaných uživatelů. Aplikace Youradio pro streaming hudby je na českém trhu od listopadu 2013 a nyní se tato služba dočkala redesignu, technických vylepšení i vyšší personalizace. Youradio tak přichází s novým přehledným výběrem hudby, s osobními náladami, vylepšeným systémem hodnocení hudby a řadou dalších novinek. Kampaň poběží v průběhu října ve vybraných printových titulech, v online prostředí a využije i cross promotion na stanicích Evropa 2, Frekvence 1, rádio ZET, Bonton a Dance rádio. Na inovacích aplikace se podílely společnosti CleevioDataBreakers.

Multimediální dům Lagardere Active ČR redesignoval svou zavedenou hudební aplikaci Youradio. Ta nově upravila službu pro výběr a vyhledávání hudby, aby byla více uživatelsky přívětivá a hlavně více personalizovaná. Při výběru skladeb těží aplikace i ze zkušeností a informací z rádií Evropa 2 a Frekvence 1, která jsou rovněž součástí multimediálního domu Lagardere Active ČR. Doposud byla služba primárně určena mladší cílové skupině, nově ale nabízí hudební obsah pro širší publikum.

„Celá aplikace hodně staví na atributu personalizace a doporučování hudební nabídky pro konkrétního posluchače. Používáme rekomendační a prediktivní modely analyzující historii přehrání, tedy toho, co, kdy konkrétní posluchač poslouchal, a jak skladbu hodnotil,“ říká Ondřej Musil, manažer produktu Youradio a dodává: „Všechny tyto vlastnosti navíc z Youradia dělají unikátní produkt, který umí zadavatelům reklamního sdělení nabídnout přesně cílenou reklamní kampaň.

Youradio klade důraz na výběry nejlepších skladeb do osobitých playlistů pro různé situace a aktivity. Sází také na regionalitu produktu.

„Nejde nám o to mít v databázi každou písničku, protože to mnohdy přináší spoustu nekvalitní hudby. My chceme mít kvalitní výběry, které mají nízký poměr přeskakování skladeb. Navíc Youradio je na rozdíl od konkurence i hodně laděné na prostředí České republiky. Jsme česká služba, a proto jsme nejblíže našim českým kapelám a interpretům. Díky tomu dokážeme vytvořit kvalitní a ryze české či slovenské hudební playlisty nebo nálady s mluveným slovem,“ říká Jiří Sládek, chief digital officer Lagardere Active ČR.

Youradio kromě nové verze aplikace přichází také s podzimní kampaní. Ta poběží od 15. září v printových a online titulech a v rámci cross promotion na stanicích multimediálního domu Lagardere Active ČR.

 

Přehled novinek, které aplikace přináší:

  1. Důraz na zpřehlednění výběru hudby
    • Nálady jsou rozděleny do kategorií, posluchač může rychle vybrat dle své aktuální nálady nebo aktivity, co potřebuje.
    • Kategorie spíše pro mladší: Nově spuštěné nálady; Hudební novinky; Hitparády; Energické; Sportovní nálady
  1. Kategorie spíše pro starší: Hudební dekády (70’, 80’, 90’, …); Hity; Česká hudba; Odpočinkové; Mluvené slovo; Žánry
  1. Sekce „Doporučujeme, která nabízí personalizované výběry nálad pro každého posluchače zvlášť podle toho, co má rád
  2. Osobní nálady #mojeHity a #mojeNovinky – zaměřeno na sdílení na sociálních sítích
    • #mojeHity – “Písničky, kterým dáváš palec nahoru a o kterých si myslíme, že by se ti mohly líbit. Sdílej svůj osobní mix s hashtagem #mojeHity.”
    • #mojeNovinky – “Písničky nově přidané do Youradia, o kterých si myslíme, že je chceš slyšet.“
  1. Sekce „Ostatní poslouchají“ – Youradio je komunita, posluchač není v aplikaci sám, může se podívat, co poslouchají uživatelé s podobným vkusem právě teď
  2. Možnost vytváření vlastních nálad – uživatel může vytvořit a uložit vlastní mix složený ze zadaných interpretů
  3. Nový design – aplikace prošla úpravou designu a získala jednodušší ovládání

 

Více informací naleznete na www.youradio.cz/about

 

Další články