Celoplošná stanice Frekvence 1 si oproti poslednímu měření Radioprojektu (pro rozhlasovou sekci SKMO realizují agentury STEM/MARK a Median) polepšila jak v týdenní poslechovosti, kde byl nárůst o 63 tisíc posluchačů, tak v denní poslechovosti (nárůst o 4 tisíce posluchačů). U Evropy 2 lze vysledovat také rostoucí tendenci u denní poslechovosti, kdy si jí naladí 860 tisíc posluchačů. Suverénním lídrem na trhu rozhlasové reklamy je i nadále mediální zastupitelství RADIOHOUSE, které zaujímá většinový podíl s 50,9 % trhu s rádiovou reklamou a týdně osloví více než 5,3 milionů posluchačů.

Jsem velmi rád, že se rádia ze sítě Lagardere Active ČR dlouhodobě těší značnému zájmu našich posluchačů. Frekvence 1 začala v posledním kvartále s řadou programových změn, s nimiž budeme i nadále pokračovat a věřím, že aktuální trend nárůstu o 63 tisíc posluchačů v týdenní poslechovosti bude následovat i v dalším měření Radioprojektu,“ říká Michel Fleischmann, prezident společnosti Lagardere Active ČR.

Rádio Frekvence 1 si denně naladí 818 tisíc posluchačů, týdně více než 1,5 milionů posluchačů. Evropa 2 je na tom velmi podobně. Týdně si jí naladí také více než 1,5 milionů posluchačů, denně pak 860 tisíc posluchačů. Z hlediska podílu na trhu zůstávají obě stanice v první čtyřce nejposlouchanějších stanic, Frekvence 1 s 10,4 % a Evropa 2 zaujímá nyní share 8,9 %.

Z mediálních zastupitelství i nadále zůstává nejsilnější RADIOHOUSE, který drží 50,9 % trhu. Rádia z této sítě si týdně naladí 5 317 000 posluchačů. Ve čtvrtém čtvrtletí letošního roku došlo také k dalšímu nárůstu v čistých investicích do rádiové reklamy. Celková velikost trhu reklamních investic činila za celý rok 2017 přes 1,5 mld. Kč. „Jsem velmi ráda, že stabilní poslechovost se pozitivně odráží i do růstu čistých reklamních investic do rádiové reklamy,“ říká Martina Říhová, výkonná ředitelka Lagardere Active ČR.

Další články