On air

Vaše nejbližší rádia.

  • Frekvence 1
  • Evropa 2
  • Bonton
  • Dance Radio
  • ZET
  • Europa 2
  • RADIOHOUSE

Frekvence 1 Frekvence 1

Využijte nejchytřejší cesty oslovení produktivní populace skrze naše nejznámější celoplošné rádio.

aktuální zprávy • lídr dopoledního vysílání • blízkost • jistota skvělé hudby • osobní setkání s posluchači • maximální flexibilita v programu (soutěže, rozhovory, rubriky) • 35-54 let • akční • ne moc konzervativní • ocení kvalitu • vytíženi • trendy životní styl

  • 1 536 000 Posluchačů týdně
  • 10.9 % Podíl na trhu

Hudba, Zprávy, Zábava

Evropa 2 Evropa 2

Zasáhněte mladé tam, kde opravdu poslouchají.

cool • zábava • jediná víkendová show • trendy • styl • jasná vize brandu • fresh • vysoce atraktivní eventy • 12-39 let • mladí • vyžadují novinky • progresivní • IN • trendsetter • získávání návyků na značky

  • 1 667 000 Posluchačů týdně
  • 8.7 % Podíl na trhu
  • 75 % 12-39 let

Maxximum muziky

Bonton Bonton

Oslovte konzervativní posluchače médiem, se kterým jsou vždy pozitivně naladěni.

pohoda • časem prověřené hity • pozitivní zprávy • silné regionální rádio • dárky • dobrá nálada • tradice • české filmy • plní přání • prověřená klasika • zajímavosti z minulosti českých celebrit • dobrý pocit • konzervativní • milují české songy

  • 68 000 Posluchačů týdně
  • 3 hod. Průměrná délka poslechu
  • 53 % 30-49 let

ČESKÉ MELODIE A DÁRKY

Dance Radio Dance Radio

Využijte taneční hudbu, emoce a dynamický životní styl našich posluchačů pro svůj marketing.

nejlepší taneční songy • světoví DJ´s • elektronická hudba • speciální reklamní prostor • nadupané eventy • FM vysílání • internetové vysílání • síť UPC (jen Praha) • digitální TV O2 • jedinečný program • příliv energie • vždy v pohybu

  • 16 000 Posluchačů týdně
  • 2 hod. Průměrná délka poslechu
  • 53 % 20-39 let

PARTY PEOPLE

ZET ZET

Dobrý byznys vyžaduje správné lidi a kvalitní informace. Zet vám dává obojí, dělejte dobrý byznys s námi.

Zpravodajství • 8-11 hod / 13-16 hod • síla informací • rychlý přehled • byznys • věda • kultura • společnost • nové technologie • VŽDY něco navíc • socio-ekonomická skupina A / AB • manažeři • vedoucí pracovníci • vysokoškolsky vzdělaní

  • 41 000 Posluchačů týdně
  • 1.5 hod Průměrná délka poslechu

BYZNYS – SPOLEČNOST – VĚDA – KULTURA

Europa 2 Europa 2

Poďte s nami ponúknuť mladým ľuďom na Slovensku ten najlepší mix hudby a zábavy v éteri aj na internete a denne sa podieľať na utváraní ich hudobného i životného štýlu.

Muži aj ženy • Vek 14-39 rokov • Zvyčajne žijú v meste • Milujú mp3 prehrávače, mobilné telefóny, aktuálne „vychytávky" • Trávia denne viac ako 2 hodiny na webe • Vedú aktívny život • Chodia na párty, koncerty, eventy, do kina • Cestujú, sportuju • Dobre sa obliekajú • Majú radi „cool" značky • Reklamu považujú za súčasť života

  • 330 tis. denná počúvanosť v 14-79
  • 14.6 % trhový podiel v 14-39

Maxximum muziky

RADIOHOUSE RADIOHOUSE

Rozhlasové zastupitelství s historicky nevídaným výkonem v jakékoli cílové skupině. Jeďte s námi na vlně úspěchu.

25 let zkušeností • celoplošné i regionální stanice • v éteru i na internetu • nejsilnější produkty • nejlepší regionální cílení • všechny cílové skupiny • vyšší zásah než jakákoli TV po většinu dne • 200 mediálních konzultantů • multimediální možnosti

  • 73 % rozhlasové populace týdně
  • přes 60 stanic v éteru i na internetu
  • 1 milion lidí v každý okamžik všedního dne

54 %

ekonomicky aktivních obyvatel naše rádia

6.4 mil.

české populace zná naše rádia

500 000

posluchačů oslovíte jedním spotem
Zdroj dat: SKMO RADIOPROJEKT 1-2Q 2015, všichni

Zkuste tradiční i netradiční možnosti
komunikace na našich médiích.

  • www.koule.cz
  • www.youradio.cz
  • www.dotyk.cz
KONTAKT

Copyright © 2017 – Lagardère Active ČR