Toggle navigation

Poptávka Reklamy

Mediální Agentury

Technické Specifikace

Rychlý kontakt

Reklama

Ceník & Všeobecné obchodní podmínky

Prezentace

Speciální nabídky & Case Study

Technická specifikace

Podklady pro přípravu kampaně musí být dodány nejpozději 2 pracovní dny před začátkem kampaně. Budou-li podklady dodány později, nemůžeme garantovat počet impresí.

Bannery

  • Formát bannerů: gif, jpg, html5
  • Datová velikost: max 100 kB

Branding webu

  • Formát pozadí: jpg, gif (bez animace)
  • 2 obrázky – záhlaví a opakující se obrázek
    • první obrázek brandingu je horní část, kde je hlavní sdělení klienta (výška cca 900 px)
    • druhý obrázek brandingu je opakující se část (výška tohoto obrázku není pevně dána, ale opakující se vzor by se měl vejít do výšky cca 1000 px)
  • Šířka obrázků: mininálně 1920 px (okraje brandingu končí do ztracena jednou barvou)
  • Datová velikost obou pozadí: max 300 kB
  • Stáhnout PSD šablonu Frekvence 1
  • Stáhnout PSD šablonu Evropy 2
  • Stáhnout PSD šablonu Humr
  • Stáhnout PDF specifikace Pigy

Pravidla

  • Branding musí být vždy zkontrolován a schválen, proto je třeba ho dodat alespoň 5 pracovních dnů před plánovaným spuštěním.
  • Text v brandingu musí být dobře čitelný: velikost minimálně 11 px, maximálně však 28 px a musí mít vysoký kontrast vůči podkladu.
  • Doporučujeme, aby branding obsahoval call-to-action tlačítko, které podporuje motivaci kliknout. Akční slova například „Podívej se“, „Soutěžit“ atp., viz ukázky.
  • Doporučená pozice pro logo klienta je na pravé straně brandingu. Velikost loga klienta musí být v přiměřeném poměru k logu webu.

Branding playeru

  • Formát pozadí: jpg, gif (bez animace)
  • 1 obrázek
  • Šířka obrázku: minimálně 1920 px (okraje brandingu končí do ztracena jednou barvou)
  • Výška obrázku: doporučujeme 2000 px (spodní okraj brandingu končí do ztracena jednou barvou)
  • Doporučená oblast pro reklamní sdělení a tlačítek s výzvou k akci: 220-230 px na obě strany od přehrávače
  • Datová velikost obou pozadí: max 300 kB
  • Stáhnout PSD šablonu playeru Frekvence 1
  • Stáhnout PSD šablonu playeru Evropy 2

Audio/Video reklama (preroll, postroll)

  • VIDEO:
    • Formát: mp4 (mp4v H264, mp4a 44,1 kHz) + URL
    • Úroveň hlasitosti: -10dB
    • Video rozměr: 600×335 px
    • Datová velikost: max 5 MB
    • Délka videa: max. 30s
  • AUDIO + BANNER:
    • Formát: mp3 (nejlépe 320 Kbps) + URL
    • Datová velikost: max 1 MB
    • Délka audia: max.30s.
    • Banner formát: jpeg, gif, png
    • Banner rozměr: 300×300, 600×600 px (pro retinu)
    • Banner velikost: max 100 kB
  • AUDIO:
    • Formát: mp3 (nejlépe 320 Kbps)
    • Datová velikost: max 1 MB
    • Délka audia: max.30s.

PR článek

  • PR článek je nutné dodat minimálně 5 pracovních dní před plánovanou publikací.
  • Doporučené množství doplňkových fotografií jsou tři různé fotografie na běžný PR článek. Detailní specifikace obrázků – prolink.
  • Hlavní obrázek musí mít velikost alespoň F1: 480x348px, E2: 720x448px.
  • V titulku se nemůže objevit název firmy či produktu.
  • Maximálně tři URL (odkazy) klienta.
  • Text nesmí obsahovat slova s velkými písmeny, vyjma názvů produktů, společností a ustálených slovních spojení (např.: LEGO, IBM, USA, NASA, atp.).
  • Text by měl být v souladu s pravidly pro online publikování, tak aby byl článek co nejúspěšnější (kratší odstavce, stručné věty, používání mezititulků, odrážek, články formou “12 tipů jak…”, “10 nej…”).
  • Maximální počet znaků v textu PR článku: 1500.
  • Maximální počet znaků titulek PR článku: 50.
  • Maximální počet znaků perex (upoutávka) PR článku: 100.
  • Počty znaků jsou uváděny včetně mezer.
  • Redakce má právo publikaci článku zamítnout.
  • Ukázka PR článku a kompletní specifikaci PR článku naleznete zde.

Partner newsletteru

  • Klient dodá text s obrázkem – vsazeno do šablony příslušného média
  • Datová velikost e-mailu (včetně obrázku): max 120 kB

Webová soutěž

  • Forma: kvíz, fotosoutěž, videosoutěž
  • Výherní ceny do soutěže podléhají schválení rádia.
  • Klient je povinen dodat výhry i veškeré podklady (loga, obrázky, texty) týden před zahájením kampaně.
  • Možnost výroby promospotu (jeho znění ani moderovaného proma není standardizované, důležité je, že zazní citace klienta).
  • Formulář pro soutěž (Word)

 Produkční náklady

banner 3 000 Kč
promospot 5 000 Kč
branding 10 000 Kč
ispot VIDEO 15 000 Kč
ispot AUDIO 5 000 Kč
video 15 000 Kč