Obrázek k článku: Startuje nová kampaň Evropy 2. Po osmi letech se vrací na vizuály Mareš s Hezuckým

Evropa 2, nejposlouchanější rádio pro mladé, spouští novou kampaň, tentokrát pro Ranní show. Po sérii imageově laděných kampaní přichází Evropa 2 s vizuály propagujícími konkrétní vysílací čas – Ranní show a osvědčenou moderátorskou dvojici – Leoše Mareše a Patrika Hezuckého. Kampaň startuje v listopadu a využívá především OOH nosiče, printové tituly a vlastní selfpromotion kanály.

 Obecné imageové reklamy, které měly jen za úkol udržet značku Evropa 2 v povědomí posluchačů, střídá nyní vedení rádia propagací konkrétního formátu – Ranní show. Na vizuálech po osmi letech vystupují oba hlavní moderátoři jako guruové českého éteru, kteří si dělají srandu nejen ze sebe ale i ze svého okolí.

 „Po období spíše obecné komunikace, která měla za cíl jen udržet značku Evropa 2 v top of mind, nastal nyní čas na propagaci konkrétního vysílacího času. Styl i forma kampaně se vracejí zpět k tomu, co tradičně Evropě 2 fungovalo – humor, nadhled, nadsázka a ironie. Nechtěli jsme udělat jen kampaň, kde by bylo naše logo, ale chtěli jsme komunikovat jasný programový slot. A díky našim dvěma moderátorům a jejich umění sebeironie zároveň podporujeme i tradiční image a styl naší stanice,“ říká Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2.

Do přípravy reklamní kampaně se vedle obou moderátorů a Pavla Renčína, ředitele marketingové komunikace, zapojil i zkušený reklamní tvůrce Vilém Rubeš, který má na svém kontě řadu tuzemských i mezinárodních reklamních ocenění. Kampaň nafotil vyhledávaný reklamní fotograf Petr Kurečka.

Kampaň se objeví na billboardových a bigboardových plochách po celé republice. Využije i formátu B1 plakátů na středních školách a podpořena bude rovněž v printových titulech vydavatelství Czech News Center, Burda a Astrosat Media.

Další články