Obrázek k článku: Evropa 2 opět posiluje svou pozici, denně si jí naladí více než 900 tisíc posluchačů

Rádio Evropa 2 si oproti poslednímu měření Radioprojektu (pro rozhlasovou sekci SKMO realizují agentury STEM/MARK a Median) opět polepšilo jak v týdenní poslechovosti, kde byl nárůst o 80 tisíc posluchačů, tak v denní poslechovosti (nárůst o 19 tisíc posluchačů). Frekvence 1, která si stále udržuje stabilní podíl na trhu (9,8 %), zaznamenala v obou ukazatelích poslechovosti pokles. Suverénním lídrem na trhu rozhlasové reklamy je i nadále mediální zastupitelství RADIOHOUSE, které zaujímá většinový podíl s 50,3 % trhu s rádiovou reklamou a týdně osloví více než 5,3 milionů posluchačů.

„Jsem velmi ráda, že Evropa 2 i nadále posiluje a je vidět, že i marketingové prostředky na kampaně a programové speciálky v předchozích obdobích byly využity efektivně. Moc kolegům z Evropy 2 gratuluji, odvedli skvělou práci,“ uvedla Martina Říhová, výkonná ředitelka Radio Active, a.s.  a dodává: „V případě Frekvence 1 musím říct, že celý její tým udělal od začátku roku velký kus práce, a za to jim moc děkuji. Je nutné ale zmínit, že změny, které jsme nastartovaly, se do tohoto měření ještě promítnout nemohly. Nyní navíc připravujeme i marketingovou kampaň, díky níž stanici ještě více podpoříme a věřím, že ta práce a úsilí budou brzy vidět i slyšet.“

Podle výsledků RADIOPROJEKTU (pro SKMO realizují agentury STEM/MARK a Median) za 1. a 2. čtvrtletí 2018 si Frekvenci 1 naladí 756 tisíc posluchačů denně a téměř jeden a půl milionu posluchačů týdně. Aktuálně vykazuje share 9,8 %.

Stanice Evropa 2 vykazuje share 9,5 % s týdenní poslechovostí téměř milion sedm set tisíc posluchačů. Denně si ji pak naladí více než 900 tisíc posluchačů.

 

 

Další články