Obrázek k článku: Hudební ceny Evropy 2 zaznamenaly obrovský úspěch, na Instagramu oslovily dokonce  750 tisíc uživatelů

Evropa 2 v březnu vyhlásila výsledky dalšího ročníku Hudebních cen, se kterým na sociálních sítích zaznamenala rekordní úspěch. Celkový dosah přes Facebook se oproti předchozím ročníkům zdvojnásobil a dosáhl hranice 700 tisíc, na Instagramu posty oslovily dokonce 750 tisíc uživatelů. Poprvé Evropa 2 otevřela Hudební ceny také veřejnosti a uspořádala ještě po vyhlášení speciální koncertní show v pražském klubu Roxy. Partnery projektu pro letošní rok se staly společnosti KIA, Skiareál Špindlerův Mlýn, Hanácká vodka, Tesco mobile a aplikace Liftago.

V úterý 13. března proběhl 6. ročník Hudebních cen Evropy 2. Kromě klasického předávání cen v rádiovém studiu, letos poprvé proběhla také následná afterpárty pro posluchače Evropy 2 v pražském klubu Roxy. Rádio tak zapojilo do projektu většinu svých mediálních kanálů – on-air vysílání, eventy i online aktivity. Velký úspěch s projektem zaznamenalo zejména na svém webu a sociálních sítích. „Je to pro nás zatím největší úspěch na Instagramu, který jsme s Evropou 2 zaznamenali. Dosah v tomto případě byl dokonce 750 tis., na Facebooku pak 700 tis., což je dvojnásobek oproti loňskému roku. Za zmínku stojí také 23 tisíc likes na Instagramu. Jsou to skvělá čísla a na příští rok tak máme laťku posazenou opravdu vysoko,“ říká Jiří Sládek, ředitel digitálních aktivit Lagardere Active ČR.

Rádio se dlouhodobě snaží s ohledem na aktuální trendy modifikovat plnění pro zadavatele reklamy, kteří se s takovýmito původně rádiovými formáty jako jsou Hudební ceny Evropy 2 propojují, a nabízí jim silnější synergii i za online a marketingové aktivity v místě konání akce. Letos se tak do projektu Hudebních cen Evropy 2 zapojilo hned několik partnerů, Skiareál Špindlerův Mlýn, Hanácká vodka, Tesco mobile, aplikace Liftago a společnost KIA. Právě poslední jmenovaná společnost realizovala s Lagardere Active ČR speciální operaci v online prostředí v podobě zábavných videí s nominovanými umělci i moderátory Evropy 2.

„Společný projekt v rámci Hudebních cen Evropy 2 hodnotíme jednoznačně pozitivně. Celkový organický dosah videí na našem Facebooku činil 64 tisíc a počet shlédnutí 33 tisíc. Zároveň jsme ukázali, že jsme zábavnou a dynamickou značkou pro všechny mladé duchem,“ říká Kateřina Jouglíčková, Public Relations Manager KIA MOTORS CZECH.

Více o hudebních cenách Evropy 2

Letošní Hudební ceny Evropy 2 patřily kapele Mirai. Ta proměnila nominace v kategoriích Domácí kapela, Videoklip roku i Domácí písnička se songem „Když nemůžeš, tak přidej“. Objevem roku 2017 je zpěvačka Emma Drobná, Domácí zpěvačkou za rok 2017 se stala zpěvačka Lenny a zpěvákem pak Pavel Callta. Album roku získala kapela Chinaski. V kategorii Nejoblíbenější taneční song Youradio zvítězil DJ Sigala s Digital Farm Animals a songem „Only One“. Právě tento britský DJ a producent, jehož songy mají na Youtube miliony zhlédnutí, si přišel do rádia převzít cenu osobně a stal se tak největším překvapením letošních Hudebních cen Evropy 2. Více o tématu naleznete tu: https://www.evropa2.cz/hudebni-ceny

Další články