Obrázek k článku: Lagardere Active ČR nabízí silný komunikační kanál klientům z pets segmentu

Digitální oddělení multimediálního domu Lagardere Active ČR zařadilo do nabídky pro obchodní klienty od 1. května sociální profily zaměřené na zvířecí mazlíčky: Máme rádi pejsky, Máre rádi psy, Máme rádi kočky a Máme rádi koně. Na Facebooku mají skupiny dohromady 1,3 milionu fanoušků.

„Portfolio Máme rádi představuje pro klienty ze segmentu produktů pro domácí mazlíčky aktuálně nejsilnější komunikační kanál na českém trhu,“ říká Jiří Sládek, ředitel digitálních aktivit Lagardere Active ČR.

Facebookové profily Máme rádi mají dohromady více než 1,3 milionu fanoušků, měsíční dosah až
5 milionů oslovených uživatelů a 3 miliony zhlédnutých videí.

„Potenciál pro naše klienty z tohoto segmentu je v kanálech „Máme rádi“ obrovský nejen díky jasně definované cílové skupině a vysokému zásahu, ale i díky kreativitě našeho digitálního týmu. Na sociálních sítích pravidelně pro naše klienty produkujeme soutěže, interaktivní hry, live streamy a jiné aktivity s vysokým zapojením fanoušků. Pro segment produktů pro zvířecí mazlíčky jde o ideální formy komunikace,“ dodává Sládek.

Nejsilnější na sociálních sítích byla ze skupiny Lagardere doposud značka Evropa 2. Ta má na Facebooku téměř 900 tisíc a na Instagramu 180 tisíc fanoušků. Web Evropy 2 pak měsíčně navštíví až 1 milion reálných uživatelů. Do portfolia digitálních aktivit Lagardere Active ČR spadají také frekvence1.cz s půl milionem reálných uživatelů měsíčně, aplikace pro streaming hudby Youradio s více než 300 000 uživateli, dále Youradio News, Pigy.cz, Pigymama.cz, Medixa.org, Koule.cz a Humr.cz.

 

Další články